Obchodní partnery a především věrné zákazníky je třeba si předcházet.Proto většina společností investuje právě do této oblasti nemalé peníze.
Jenomže neměla by to být každý rok ta stejná nuda. Ukážeme vám, jak přidat v této oblasti trochu více invence, která neurazí, ale potěší. Přitom platí vždy jednoduché pravidlo: „ Druhá strana se nesmí cítit nijak zavázaná.“
Dříve patřilo k dobrým mravům, poslat láhev dobrého vína. Co ale zkusit pro tentokrát něco jiného.

recepce

Buďte více originální
Především větší společnosti si uvědomují, že přijít z nejsnazším řešením, prostě nestačí. Firemní dárky proto vybírají velmi pečlivě a hodně nad nimi přemýšlí. Takový dárek by měl mít rozumnou hodnotu a být při tom pro klienta příjemným překvapením. Kromě toho by měl být spojený s identitou odesílatele, tedy nést firemní logo. Pokud navíc nepodléhá konzumaci, pak bude připomínat dobré vzájemné vztahy stále.

Pár obchodních tipů, jak vybírat
vNebojte se trochu experimentovat.
vNeposílejte každý rok to samé, i když jsou takové upomínky velmi oblíbené.
vVybírejte takové, které nesou vaše logo a tradici.
vVyzkoušejte nevšední certifikáty v kombinaci s malým překvapením.
vPřípravu nikdy nenechávejte na poslední chvíli a vždy je odešlete nejpozději dva týdny před Vánoci.

vNakupujte luxusní zboží na slevových serverech za přijatelnou cenu.
Letošním hitem jsou právě výše zmíněné slevové servery, kdy můžete využít různé dárkové karty. Ty jsou opatřeny stíracím políčkem s číselným kódem, který lze po jeho zadání uplatnit a vybrat si dle vkusu.

Velmi oblíbené jsou také stále více zážitkové servery. Sem patří klasické evergreeny jako masáže, například medové nebo thajské. Ty jsou právě u obchodních partnerů nejvíce vyhledávané. I tady ale můžete využít certifikátů, kdy necháte vaše klienty, aby si vybrali sami dle libosti.

pozvánky

Samozřejmě že se situace u každé společnosti značně liší. Záleží jen na vás, na co jste zvyklí. Přesto je krásné popřát si šťastné a veselé třeba i jen pomocí malé drobnosti. Vždyť vás bude hřát u srdce už jen ten pocit, že si na vás někdo vzpomněl.