Každá firma chce mít co nejvíce zákazníků. Čím více jich bude, tím více peněz dohromady utratí, a tím bude i vyšší celkový čistý zisk. K tomu je ovšem potřeba je nějakým způsobem nalákat a přesvědčit je, aby koupili zrovna náš výrobek. A to není snadné. I proto firmy zaměstnávají mnoho expertů zaměřujících se právě na marketing a propagaci. Dnes již víme, jaké metody jsou nejúčinnější, a také jak působí. Jedním z nejúčinnějších jsou pak firemní a reklamní spoty imperialmedia.cz v televizi. Ačkoliv se to totiž nezdá, stále ještě ji sleduje velké množství lidí. Především starší generace se jí v podstatě nechce vzdát, a jelikož je současné demografické rozdělení společnosti v naší republice spíše na straně právě oněch starších občanů, není divu, že má stále ještě dost sledujících.
A ti se spolu s daným televizním programem dívají i na reklamy. Ovšem aby skutečně zapůsobila a splnila svůj účel, tedy přiměla lidi u nás nakoupit, musí také splňovat určitá pravidla. Pokud se totiž nebude líbit, pak její dosah nebude v podstatě vůbec žádný. A to by byla nejen velká škoda, ale také ztráta peněz, což je něco, co si žádná firma nemůže dovolit. Zvláště když si uvědomíme, kolik stojí natočení klipu a koupě vysílacího času v televizi.
V první řadě musí být cílená na danou skupinu zákazníků, pro kterou je náš produkt určen. Něco jiného zaujme a přesvědčí mladé lidi, jiné věci zase ženy v domácnosti, a zase jiné starší osoby. Musíme přesně vědět, kdo jsou naši potenciální zákazníci, a podle toho ji vytvořit. Dále nesmí být nudná. Ideální je, pokud se stane populární. Stačí si jen vzpomenout na klasickou vánoční reklamu, nebo třeba „vánoční soby“ se Čtvrtníčkem. Ovšem zároveň musí být spojena s daným produktem. Moc nepomůže, že o ní lidé budou mluvit, když nebudou vědět, jaký produkt propaguje. A s tím by se mělo při výrobě také počítat.